Osoba, która odbiera zamówienie powinna stanowić wizytówkę firmy, gdyż to najczęściej jedyny pracownik, który ma kontakt z klientem. Z tego powodu jego odpowiedni wygląd ma ogromne znaczenie. Bardzo często to właśnie od jego wyglądu i zachowania zależy czy klient do nas wróci. Istnieje bardzo dużo możliwości ubioru obsługi sali oraz pracowników, którzy mają kontakt z klientem. Najczęściej stosuje się eleganckie koszule lub bluzy oraz koszulki polo zapianane na guziki a nawet zwykłe T-Shirty. Wybór, którejś z opcji uzależniony powinien być od charakteru i klimatu lokalu. Najważniejsze, aby ubiór pracownika „nie przeszkadzał” klientowi oraz zapewniał komfort i swobode ruchów samemu użytkownikowi.
Ostatnie wpisy
Kategorie
P | W | Ś | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Archiwa
Tagi
apaszka kelnerska
apaszki kelnerskie
chusta barmańska
chusta kelnerska
chusta kucharska
chusty gastronomiczne
chusty kelnerskie
chusty wielofunkcyjne
fartuch na zmywak
fartuch polipropylenowy
fartuch wodoochronny
fartuchy polipropylenowe
fartuchy wodoochronne
fartuchy wodoochronne producent
jak wiązać apaszkę kelnerską
jak wiązać chustę kelnerską
kelner krawat
krawat kelnerski
krawaty kelnerskie
odzież gastronomiczna kegel błażusiak
pierwsze gastronomiczne targi edukacji i pracy
pokaz odzieży gastronomicznej
targi gastronomiczne
targi gastronomiczne katowice
ubrania gastronomiczne